from Russia, with love

Scrisoare de la bunicul "Tigru" către nepotul său "Leopard"  aflat în Ucraina:

Guten morgen, mein lieben nepot! Sunt infinit de bucuros că te-ai decis să continui "Drang nah Osten".

În primul rând, ai grijă de sănătatea ta. Și mai ales de transmisie. Ea se rupe prima. Îmi amintesc că în apropiere de Leningrad, din cauza acestei blestemate de transmisii, în august 1942, trei din cele patru T-VI-uri ale noastre s-au stricat. Au fost la reparat timp de o lună.

E greu iarna. Transmisia a răcit imediat, uleiul a înghețat acolo.

În al doilea rând, noi, nemții, suntem sănătoși și mari. Mâncăm mult, mai ales când e frig sau când mergem prin noroi. De exemplu, eu am mâncat ca naiba, 270 de litri la 100 de kilometri, iar în off-road - 480, deși s-a întâmplat când eram complet flămând,  să mănânc şi 6 litri pe kilometru. Și atunci ce e de făcut?

Tu, nepoate Meine Lieber, ai și tu un apetit bun - 720 de litri la 100 de kilometri. Și, în general, cine știe exact cât de mult veți avea nevoie în noroiul rusesc? Țineți cont de faptul că motorina rusească, ca și benzina - știu foarte bine - nu este deloc potrivită pentru noi.

Deci, atunci când a rămas puțin combustibil, asigurați-vă că vă ascundeți undeva, în pădure - cel mai bine.  Așteptați acolo până când vor aduce motorina noastră germană bună. Doar că vor veni rușii cu avionul, și atunci va fi foarte rău. Într-un cuvânt, aveți grijă de voi.

Și nu alimentați niciodată cu motorină rusească, altfel injectoarele voastre vor fi distruse. Veți tuși pentru mult timp, așa cum am făcut și eu odată. Îmi amintesc cum până şi lămpile au încetat să mai funcționeze în țara noastră de la benzina rusească! Noi circulam cu benzină 84, iar barbarii ruși își umpleau mașinile, tancurile ușoare și chiar avioanele cu benzină 66.

În al treilea rând, pregătiți-vă pentru faptul că va trebui să călătoriți mult cu trailere auto.

Pentru noi, "tigrii", platformele e au fost făcute special pentru calea ferată europeană, iar apoi lățimea noastră s-a dovedit a fi de 3,15 metri. Îmi amintesc că de câteva ori ne-am agățat de clădirile de pe marginea drumului și am căzut de pe platforme. Și cu șenile normale, de mers prin noroi, aveam o lățime de 3,7 metri.

Pentru transportul nostru pe calea ferată, au fost proiectate platforme speciale cu șase axe. Acestea puteau transporta 80 de tone și urmau cu fiecare batalion în zona de luptă. De asemenea, din cauza încărcăturii grele, distribuția greutății a fost monitorizată astfel încât podurile de pe calea ferată să poată rezista la o astfel de încărcătură.

Tu, nepoate Meine Lieber, ai o lățime și mai mare - 3,75 metri. Și mai multă greutate, de asemenea. Nu știu cum te vor duce ... Eu zic că doar pe un transportor auto, altfel va trebui să te deplasezi singur. Și multe poduri din țara asta de barbari nu te vor ține deloc.

În al patrulea rând. Pregătiți-vă să stați mult timp în noroi și să așteptați să fiți scoși. În această perioadă vei fi o țintă bună și pentru avioanele de atac, elicopterele și artileria rusească.

Pe vremea mea, aveam un tun excelent de 88 mm, care îmi permitea să lovesc "treizeci și patru" ruși de la un kilometru și jumătate, iar aceștia nu puteau să-mi penetreze blindajul frontal de la o asemenea distanță. Dar reușeau să treacă rapid in lateral sau, și mai rău, în spate, și atunci venea un "das ende" complet. Cu alte cuvinte, kaput.

Iar acum tancurile rusești sunt mai ușoare și mai rapide. Așa că, nepoate, ai grijă de fundul tău.

Acum rușii au rachete ghidate cu care te pot ucide de la o distanță de cinci kilometri, iar tu îi poți lovi până pe la trei kilometri și jumătate. Iar blindajul, se pare, este mai bun pentru ruși. Așa că aveți grijă de voi.

Da, ca să nu uit, rata de tragere a tancurilor rusești este de trei ori mai mare. Au un încărcător automat. Dar tu nu ai.

Și ultima.

Dacă rușii pun ținta pe Abrams sau Challengers pe undeva, nu intra în luptă! Încercați să vă ascundeți. Sunt mai grei și mai vizibili pe câmpul de luptă decât tine. Ai șansa să fii ultimul care moare.

Mai bine să nu te duci deloc acolo. Pentru că vă vor topi şi transforma în spărgătoarele de gheață nucleare rusești și vă vor trimite în Arctica!

Într-un cuvânt, mein lieben nepot, eu și bunica ta "Pantera" te sărutăm și îți dorim toate cele bune. Dar ne așteptăm la ce e mai rău. Dacă vei muri, cu siguranță îți vom ridica un monument pe terenul familiei noastre.

Din Rusia, acum, te pupa bunicul tău...

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.