Povestea atentatului asupra Podului Kerci spusa de FSB

Dupa explozia de pe Podul Kerci, in Kiev cetatenii isi faceau poze veseli cu o mare poza reprezentand timbrul scos de Posta Ucraineana (la 24 de ore de la atentat) pe care insa erau DOUA explozii.


Unii au speculat cum ca Posta a gresit.
Nu, posta nu greseste niciodata, ei au avut informatiile bune, trebuiau sa fie doua explozii.
Ce voiam sa va zic.
L-au gabjit pe al doilea sofer al celui de-al doilea camion.

Au gasit si camionul.


Potrivit KP, două vehicule grele au fost implicate în operațiunea serviciilor speciale ucrainene. În fotografie - primul camion.



Șeful Comitetului de Investigații, Alexander Bastrykin, i-a raportat lui Vladimir Putin că, fără îndoială, atacul terorist de pe podul din Crimeea a fost pus în scenă de serviciile speciale ucrainene. Mai mult, la acesta au participat cetățeni ai Rusiei și ai unor state străine în diferite etape de pregătire.


- Am stabilit deja traseul camionului, unde a avut loc explozia. Este vorba de Bulgaria, Georgia, Armenia, Osetia de Nord, Krasnodar... Au fost stabiliți transportatorii. Cu ajutorul agenților FSB, a fost posibilă identificarea suspecților dintre cei care ar putea pregăti un act terorist, a subliniat Bastrykin.

Potrivit site-ului KP.RU, în această operațiune au fost implicate două vehicule grele. Schema de livrare a fost următoarea. Încărcătura - 22 de paleți de folie, câte 9 role fiecare (un palet cântărește aproximativ o tonă) - a sosit pe mare în portul georgian Poti din Bulgaria. Clientul era un cetățean ucrainean. Apoi a fost încărcat într-un camion cu numere străine, iar șoferul a comunicat cu clientul prin WhatsApp. De la Poti, camionul a mers în Armenia, unde încărcătura a fost vămuită conform normelor Uniunii Vamale - se spune că aceasta este o rută tipică, nesuspectaculoasă pentru camionagii care călătoresc spre Rusia - apoi mașina a intrat pe teritoriul Federației Ruse prin punctul de control Verkhny Lars. Acela prin care unii ruși fug de mobilizare în Georgia. Punctul final a fost orașul Armavir, unde paleții au fost reîncărcați pe un alt camion, care a plecat spre Crimeea.

Momentul presupusei explozii de pe podul din Crimeea

Aparent, explozibilii au fost cumva plasați în role de film. 

Probabil, din acest motiv nu au fost vizibili la raze X.

Pregatirea lor a fost făcută în Bulgaria. Acest lucru înseamnă că, pe lângă Ucraina, la organizarea acestui atac terorist ar fi putut participa și serviciile speciale străine.

Șoferul primului camion a depus deja mărturie. 

Cel mai probabil, ca și șoferul celui de-al doilea camion, a fost folosit orbește și nu a știut că a fost norocos.

Putin a calificat explozia de pe podul din Crimeea drept un act terorist al serviciilor speciale ucrainene.


 

 UPDATE 12 octombrie 2022:

The organizers of the terrorist attack on the Crimean Bridge have been named  

Theses from the FSB statement about the terrorist attack on the Crimean Bridge:

▪️The organizer was the Main intelligence Directorate of the Ministry of Defense of Ukraine, its head Kirill Budanov, employees and agents

▪️The bomb was camouflaged in rolls with construction polyethylene film on 22 pallets with a total weight of 22.77 tons and in early August was shipped from the port of Odessa to Bulgarian Ruse under contract No. 02/08/2022 between Translogistic UA LLC (Kiev) and Baltex Capital S.A. (Ruse)

▪️Citizens of Ukraine Mikhail Vladimirovich Tsyurkalo (born in 1975), Denis Olegovich Kovach (born in 1979) and Roman Ivanovich Solomko (1971), Georgian citizens Sandro Inosaridze and a broker named Levan and Armenian citizen Artur Terchanyan (1985) were involved in organizing the shipment of cargo from Bulgaria to the port of Poti (Georgia), and then to Armenia

▪️From September 29 to October 3 in Yerevan at the Transalliance terminal, the cargo was cleared according to the rules of the EAEU, documents were substituted, after which its sender was already GU AR JI GROUP LLC (Armenia, Alaverdi city), and the recipient was Leader LLC (Moscow)

▪️On October 4, the cargo crossed the Russian-Georgian border via Verkhny Lars on a DAF truck registered in Georgia and was delivered and unloaded at the Armavir wholesale base in the Krasnodar Territory on October 6.

▪️On October 7, with the assistance of Solomko, a citizen of Ukraine Vladimir Vasilyevich Zloba (1987) and 5 other established citizens of Russia, the documents for the cargo were changed again, the sender indicated LLC TEK-34 (Ulyanovsk), and the recipient was a non-existent company in the Crimea

▪️On the same day, the pallets were loaded into the truck of Russian citizen Mahir Yusubov (1971), who left for Simferopol, and on October 8 at 06.03, while following the Crimean Bridge, an explosion was carried out

▪️Control over the movement of cargo along the entire route and contacts with participants in the criminal scheme were carried out by an employee of the GUR of the Ukrainian Ministry of Defense, who presented himself as Ivan Ivanovich, who used both a virtual anonymous number purchased on the Internet and registered to a citizen of Ukraine Sergey Vladimirovich Andreichenko (1988) from Kremenchug for coordination

▪️5 citizens of Russia, 3 citizens of Ukraine and Armenia who participated in the preparation of the crime were detained

▪️The investigation is ongoing, all organizers and accomplices, including foreigners, will be brought to justice in accordance with Russian law.

 

 

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.