Sa invatam, zic, si de la caini!

Cateaua mea are  aproape 4 ani si da dovada de mai mult tact si intelepciune decat bipezi de zece ori mai in varsta decat ea.


Dupa vreo 3 ani de curte si ascutit instinctele de paznic impotriva tuturor animalelor si bipezilor care calca, fara permisiune, in perimetru, a venit si momentul in care am adus-o la oras, sa o fac fata de Capitala.

Dupa deschiderea usii de la intrare, s-a transformat in racheta Sidewinder pentru ca, in mijlocul holului trona ca un Sfinx, Domnul Puki.

Anticipand reactia, dupa parcurgerea primilor 3 metri (bine, ea insasi are un metru si jumate si ceva maruntis peste), am reusit sa strecor doua cuvinte: "Nu" si "Stai".

Ma rog, Domnul Puki nu stie sau nu vrea sa inteleaga vorbele si a considerat ca e cazul sa faca uz de capacitatea pisiceasca de "aneantizare", acel fenomen cand pisica pur si simplu, dispare ca si cum ar fi fost sursa de inspiratie pentru Kobayashi din "Suspecti de serviciu - Pfuff, he's gone).

Don'soara s-a oprit cat a putut ea de rapid astfel ca am evitat sa decrementez din vietile Domnului Puki.


Dar, divaghez...

In acest moment si dupa niste zile in care usile au ramas deschise complet, ceea ce a dus la entropizarea celor doua Universuri, al cainesc si al pisicesc, am avut ocazia sa urmaresc fascinat psihologia canina; cum Sasha incearca sa il ocoleasca cat se poate de pasnic pe Domnul Puki pentru a nu-i determina o reactie de teama, cum ii interzice cu un marait extrem de discret sau doar cu o ridicare in picioare terenul din jurul meu atunci cand sunt la masa si alte chestii din astea de "finete", care nu stiu de unde vin ca eu nu am invatat-o! Probabil asa e ea, hard-wired...

Totusi, ca iar am divagat, ceva interesant se petrece si am pus si eu in practica, atunci cand situatia tactica presupune apropiere mai mica de jumatate de metru, Sasha prefera sa intoarca turela, pardon, capul, ba chiar uneori si-l baga jumate sub canapea ca sa nu il vada pe derbedeu.

Se zice ca strutii procedeaza asa, nu stiu, poate, nu am avut strut in apropiere, nici macar sub forma de ou in farfurie asa ca habar nu am. 

Cu certitudine insa, pentru Sasha o problema pe care nu o vede este o problema care nu exista si am vrut sa verific daca lucrurile chiar asa stau!

Nu am mai deschis televizorul, nu am mai ascultat radiouri cu stiri... 

Sasha are dreptate!

Care pandemie?



O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.