Conservarea unor rezerve alimentare III

 Pieptul de porc, l-am tăiat în 5 bucăți.

Pieptul trebuie să fie mai cărnos
Carnea era proaspătă



Aici sunt o parte din condimentele ce le-am folosit : piper, sare, usturoi și foi de dafin.

Condimentele verzi : frunze de mentă, frunze de salvie, frunze de pătrunjel și frunze de morcov.





Am folosit ceapă roșie, tăiată mai mare.





Am făcut usturoiul, mujdei, apoi l-am făcut maioneză, (l-am frecat cu ulei), am mai pus sare, peste el am pus pătrunjelul tăiat și am uns toată carnea. Fiecare bucată unsă a fost pusă în punga ei. Pe laterale la carne, am pus ceapa, o frunză de mentă, o jumate de frunză de salvie, o jumate de frunză de dafin și acea frunză întreagă de morcov. Am legat punga și am pus-o în altă pungă (legată și asta). Apoi am pus apă la fiert într-o oală și când a început să fiarbă, am pus pungile înăuntru. Am pus o farfurie deasupra, apoi capacul și la foc minim, timp de 2 ore și 30 de minute.


Iar aici, singura poză ce am mai reușit s-o fac:

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.