Conservarea unor rezerve alimentare II

 

https://www.facebook.com/andras.eleonora

CONCENTRAT de LEGUME
Cum poți să-ți faci rezerve pentru o mulțime de alternative din timpul iernii. De data aceasta am făcut un singur preparat pe care îl putem folosi ca :
• Supă concentrată de legume
• Bulion de legume pentru îmbunătățirea gustului în diferite preparate
• O supă cremă ușoară, în lipsă de alte alternative
• O materie primă pentru sosurile mai delicate
• Băut direct din sticlă, ca un vitaminizant ocazional.
Am făcut un CONCENTRAT de LEGUME, unde am pus de toate : morcovi, ceapă, frunze de țelină, praz, rădăcină de țelină, pătrunjel, apio și roșii. Am umplut oala cu apă și le-am fiert pe plită, la foc domol. După fierbere am scos cu paleta zarzavatul cu multă zeamă și le-am mixat prin robot, nu le faci cremă, le lași mai mărișoare, apoi cu lingura o să le strecori prin sită. Apoi se pun în sticle și la sterilizat pentru 45 de minute. Aveți și un filmuleț explicativ.
Da, într-adevăr este mult de lucru la strecurare, dar gustul și satisfacția sunt net superioare. Când vezi TU densitatea, cum se dizolvă prin frecarea în strecurătoare, cum mai ai încă puțin și le pui în sticle, cum te gândești, oare îmi ajung sticlele sau mai aduc din pivniță ! Te dăruiești întregului proces având mulțumirea că ai ceva deosebit pregătit pentru iarnă !
Plus de asta, sunt Legumele mele, sunt făcute simplu și fără adausuri, sunt curate, făcute cu bucurie și plus de asta, împlinindu-mă că sunt asigurată pe iarnă cu acest CONCENTRAT de VITAMINE. Iar prin asta îți arăți Respectul față de Natură, dar și ție ca om !
Gata cu poveștile, haideți la poze !

https://www.facebook.com/100003512263223/videos/852749345406096/

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.