Ia-ti mama pulovarasul sa nu racesti!

Termometrul din masina arata 31 grade Celsius. 
Este temperatura aerului in priza de admisie. 

Sat dupa sat ma apropii de tzaranoaia mea. Ceva ma sacaie si nu reusesc sa imi dau seama. 

Ah, m-am prins! Pe marginea drumului, pe bancutele din fata caselor, stau tineri si batrani, barbati si femei. 
Doar unul din cinci (aproximativ) poarta tricou. 
Restul au fie pulovarase fie vestute. 
Cu maneci lungi, peste camasi! Incerc sa imi imaginez ce arome, ce miresme... 
Oare au realizat ca au inflorit teii si salcamii? 
Stiu ei cum miros? Sau doar de prin poezii??? 

Un ultim gand: Africa ar putea fi a noastra! 
Numai sa gadim destule autocare amfibii si ii terminam psihic pe zuluzi! 
Va dati seama? 
Apus de soare in savana. Un grup compact haituieste o cireada de antilope. 
Omul din frunte se opreste cat sa isi treaca sulita in cealalta mana si sa isi dea jos pufoaica, dupa care continua urmarirea doar in tricou si pulivarasul crosetat din Merinos de sotia care il asteapta. 
Departe de foc pentru ca sotul s-ar putea dovedi inflamabil!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.