Cand armata...

Ma numar printre cei care au facut armata la trupa si chiar daca am avut sansa de a o face intr-o unitate de elita, tot ma inspaimanta ideea de a avea sectoare din viata civila conduse de militari!
Dintr-un singur motiv: Armata care a produs "ghinararii" care astazi conduc spitale este fix aia in care eu descopeream ca detine recordul absolut de prostie pe metru patrat!
Cand mai vad si niste excitati cu creierul in ardere mocnita precum Raducu "SectiuneDreptunghiulara" care aproape ca duce mana la muchia AA'BC ori de cate ori respira un apevist in fata lui imi aduc aminte despre caracterizarea pe care mi-a facut-o un capitan cu spume la gura: "Esti un element subtil si recalcitrant"!
Slobozita din gura apevistului, m-a facut atunci sa rad cu lacrimi spre frustrarea lui (eram in garda, nu avea comanda asupra mea) dar acum, privind retroactiv, imi dau seama ca prevestea "dacat" unghiul negativ al pantei evolutiei noastre la inceputul celor 30 de ani de "democratie" in spatele carora stau, inexorabil, alti apevisti.
Azi avem ocazia de a-i admira in toata splendoarea produselor lor politice!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.