Nigel Farage - Adio Europa!

29 Ianuarie 2020 - Discursul de adio al parlamentarului european Nigel Farage, în plin Parlament UE, cu ocazia BREXIT
„Iubim Europa - dar urâm Uniunea Europeană!  

Acum multi ani cand am prezentat aici in Parlament dorinta de a iesi din UE ati ras. Acum nu vad pe nimeni sa rada!
Problema voastra este ca negati realitatea! 
O negati atunci cand refuzati sa vedeti ca Merkel a facut apel catre toti refugiatii care au posibilitatea, sa traverseze Marea Mediterana; asta a dus la o fragmentare enorma intre tarile Europei.
Brexit-ul este un efect al politicilor UE; ceea ce oamenii simpli au facut a fost sa respinga corporatiile, sa respinga fuziunea marilor banci, Ce au facut oamenii simpli, oprimati si care si-au vazut standardul de viata scazand, ceea ce au facut ei a fost, de fapt, sa isi ceara inapoi TARILE LOR! 
Si-au cerut inapoi apele in care pescuiau, 
Si-au cerut inapoi granitele si au spus ca vor din nou sa fie natiuni independente care sa se poata guverna singure.
Asta am facut noi si asta trebuie sa se intample!
Si facand asta, acum oferim o raza de speranta celor care gandesc la fel si indraznesc sa fac o previziune acum, aici, ca nu vom fi ultimii care parasesc UE.
Când am semnat, am semnat pentru o piață comună, am semnat ca să fim prieteni și aliați - nu pentru un suprastat politic, nu pentru steaguri, nu pentru simboluri și sloganuri, nu pentru reguli și intimidări, nu pentru instituții cu putere nelimitată, nu ca să ne spuneți voi ce avem și ce nu avem voie să facem.
V-am văzut în 2005 cum ați încercat să ne impuneți o Constituție europeană - am văzut popoarele respingând-o prin referendum, și v-am văzut ignorând acele popoare și impunând-o în 2007, sub forma Tratatului de la Lisabona pe usa din spate!
Uniunea Europeană nu este doar nedemocratică - este antidemocratică de-a dreptul !
Este condusă de oameni care nu au fost aleși de cetățeni și care nu pot fi trași la răspundere de aceștia !
Dar Britania e prea Mare ca să o puteți ține sub călcâi - așa că PLECĂM !"
*Vicepreședinta Parlamentului European, ii taie microfonul pentru ca Nigel Farage flutura steagul Marii Britanii impreuna cu ceilalti britanici. Le este interzis sa aiba steaguri nationale in Parlamentul European !
Vicepreședinta Parlamentului European, este înlemnită de îndrăzneala lui Farage de a pronunța cuvântul tabu: „A fost pronunțat cuvântul URĂ! ! ! ! ”*
Excelent discurs. Le-a spus lucrurilor pe nume. Dintr-o Piață Comună a ajuns un monstru cu structuri nealese care se amestecă în treburile interne ale statelor membre. 


O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.