Ete asa!

Cred ca ma pot defini ca "patriot"...

Iubesc Romania asa cum este ea. Cu drumuri proaste, cu munti cu ape dealuri si cu Marea Neagra, cu oamenii ei...

Daca m-as trezi cu rusul in gradina, neinvitat, as pune mana pe topor si i-as crapa capul. La fel si cu americanul sau neamtul. Asta daca trec de cateaua care patruleaza tacuta.

Fie-mea s-a nascut sub Basescu. L-am votat din cauza ca  Nastase desi stiam ce ii poate pielea marinarului betiv inca de cand era Primar al Bucurestiului. Totusi, am sperat...

Asta e nasol in Romania. Speranta! Tot mereu speri ca va fi mai bine si, intre timp, noi suntem "generatie de sacrificiu".
Din pacate, profesia mea nu imi permite sa plec din tara si sa imi gasesc locul in bejanie.
Din fericire (oare?), fie-mea merge pe calea pe care, inca din "vremea" lui Basescu am incercat sa i-o astern.

Viitorul e de cacat, de asta sunt sigur. Cum le mai spun celor din jur, "ultimii 2000 de ani sunt edificatori"...

C'est la vie...

Sper ca Maria sa se intoarca in Romania la un moment dat. Sper sa vorbeasca limba "stapanilor" si sa se aseze peste copii celor care astazi vand viitorul.

Raman patriot chiar daca uneori sociopat. Na, asta e caracteristica vremilor pe care le traim.

Atat!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.