Despre Pactul pe migratie

Pentru ca nu e corect sa vorbesti despre ce nu cunosti, am dat si eu o privire pe textul "Pactului pentru migratie".
Interesant.
Pe langa o multime de masuri pe care statele semnatare se angajeaza sa le ia vis-a-vis de fenomenul migrationist, am cautat sa vad ce masuri adopta pentru protectia proprie.

Nu am gasit nimic despre problema cea mai acuta generata de fenomenul migrationist: impunerea unui sistem de gandire dogmatic, contrar unor reguli sociale implementate adanc in constiinta sociala prin religie. Nu am gasit nicaieri ca migrantul trebuie sa respecte "legea locului" si ca nu are ce sa caute sa isi impuna sistemul lui, deseori barbar (de altfel, care l-a facut sa apuce calea bejaniei).

Exista insa prevederi generice referitoare la cresterea nivelului de educatie in tarile de origine, ca exista intentia de a creste calitatea vietii in zonele din care provin "migrantii"...
Serios? Pe bune?

Mie mi se pare o intreprindere utopica intrucat nu vad cum o vor face altfel decat pompand sume uriase de bani in acele zone.
Banii insa vor fi sifonati de catre vatafii locali, antrenati si cu expertiza, ca doar nu migreaza aia degeaba de acolo!

Periculoasa mi se pare cuprinderea in Pact a unor prevederi legate de combaterea in tarile semnatare a opiniilor contrare fenomenului migrationist; deja vedem cum functioneaza cenzura pe FB, care este "privat"; nici nu indraznesc sa ma gandesc cum va arata atunci cand va fi gestionata de catre stat!
Sa fiu onest, totusi: am gasit un articol care are valente protectioniste la adresa statului semnatar:

45. We will consider reviewing our migration policies with a view to examining their possible unintended negative consequences.


Adica, ii dam drumul si apoi il revizuim daca apar probleme! Iarasi, un concept utopic si contrazis, in general, de realitatile lumii in care traim.
De ce?
Simplu: cu o presa cu pumnul in gura, fenomenul migrationist nu va avea nicio consecinta negativa!

Va fi doar lapte si miere, cu Craciun si Paste transformate in Sarbatori de iarna si Sarbatori de primavara, atunci cand nu vor fi, cuprinzator numite: Sarbatori de sezon...

A'propos, Sarbatori de iarna fericit!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.