Civilizatie!

Mai fratilor (care sunteti pe alte meleaguri sa carcotiti la romanica), uite ce imi vad mie ochisorii impaienjeniti da somn in fiece dimineata pe la ora 7 jumate.
Sa fie miting?
Sa fie socializare?
Asteapta masina cu lapte? Sau carne?
Hmmmmm........
Ganduri, necunoasteri, mirari!
Apoi, am aflat!

EVRIKA!!!!!!!!!!!!!!

E coada la Inspectoratul Teritorial al Muncii!!!
Deci oamenii doresc, se straduiesc, isi tin loc chiar, sa ajunga la aceasta minunata institutie! Mai sa fie!
Se nasc prietenii, se pune de o bere, unii poate se si casatoresc!
Dar nu la asta vroiam sa ajung ci la un element de peisaj. Veti observa, dragi privitori, ca institutia are in vedere civilizarea cozii! Sau a altor utilizatori ai strazii.

A MONTAT STALPISORI PE TROTUAR!
ASTFEL, SOFERII INDISCIPLINATI VOR INVATA SA NU MAI PARCHEZE PE TROTUAR, ERGO, ITM ESTE UN FACTOR DE CIVILIZATIE!

SUNT MANDRU DE EI!
SUNT MANDRU CA IMPOZITELE MELE FINANTEAZA UN ASEMENEA ACT DE EDUCATIE SOCIALA!

**********************************************************************************

De fapt, acum este ora 4 si jumatate dimineata iar mie imi vine sa le sparg capetele. Si la aia care au montat stalpisorii si la aia de la ITM.
Sunt, cu totii, niste imbecili cretini!
Stiti ce mi-a zis o vaca de la ITM la care am indraznit sa ma duc cu un contract de munca scris integral la calculator?
"Nu e bun. Nu e scris pe formularul agreat de noi, ala pe care il gasiti la xerox si pe care trebuie sa il completati. Cu pixul".
Fara cuvinte.
Niste dobitoci!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.