"Electricity Saving Box" sau "Inca o tzeapa pentru fraieri".

Dificultatile bacalaureatului combinate cu explozia telefoanelor inteligente ajuta la proliferarea imbecilitatii spre bucuria tzeparilor!

Nu va asteptati sa va explic cum functioneaza curentul electric; daca nu ati inteles asta in scoala, in clasa a opta, inseamna ca ati ajuns degeaba pe pagina aceasta!

Frapant nu este faptul ca se pun in vanzare cutii cu led-uri la preturi de calculatoare CRAY ci ca toate rahaturile astea au succes la publicul dornic sa salveze cativa lei acolo, chiar daca cheltuie ACUM un pogon de bani. Promisiunea unei "amortizari" in doua luni este prea mare pentru ca bizonul consumerist sa nu scoata banii la interval.



Ioan Honcescu, a.k.a. Evgheni Abramov...



Dezavantajele internetului insa, pot fi convertite in avantaj, si nu ma refer numai la posibilitatea de a face misto pe forumuri de tampiti ci si la a demonstra ca aia care vand sunt escroci pe limba tantalailor.

Ce m-a facut sa scriu acest post? Pai, am vrut sa las si eu un comentariu pe blogul lui Ioan Honcescu, asa-zisul electrician (pe alte site-uri il cheama Evgheni Avramov...) si nu am putut...
Asa ca, desi eu stiam ce e cu rahatul ala, am zis sa mai pierd zece minute ca sa scriu acest post.

Cautand pozele comentatorilor, de fapt poza lui "Mihai, Cluj" pe pagina "produsului", am ajuns pe un site unde acelasi "Mihai", acum rebotezat "Julio Miles" (frate geaman?) nu numai ca a facut economie la curent, dar cu banutii astfel pusi deoparte, a cumparat si un produs "alimentar"*, pe care il revinde cu nu-stiu-cat-la-suta-castig, de sparge internetul mai ceva ca fundul lui Kurdashian.


Daca as fi rau, as zice ca Ion langa fantana otravita cand Janos i-a spus ca "Nem tudom": "Apai bea, ca-i rece si tare buna", astfel fortand nitel selectia naturala si mai reducand numarul prostilor...

Ah, da, ce vroiam sa scriu pe blogul escrocilor"?
Uite, doar asta:


"Si eu am cumparat de la bun inceput 4 astfel de dispozitive caci am vrut sa economisesc mai mult decat cu unul singur si acum deja certificat de exportator de energie electrica si cu banii stransi mi-am cumparat o insulita in Pacific, numai a mea!"


* pozele din pagina produsului "alimentar" sugereaza mai degraba un narcotraficant!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.