Preventia in domeniul accidentelor rutiere

Aflu cu stupoare ca primarul din Bengesti-Ciocadia (Gorj), "edilul" cum l-au poreclit media, s-a decis sa ia masuri hotarate impotriva accidentelor din intersectia Campul Mare!

Va amplasa acolo o troita! Te p$#%@ pe tine de ras ce e in mintea astora pe mana carora se lasa bugetele locale!
De benzi de rezonanta sau de marcaje fluorescente nu s-a auzit!

Hai sictir "edilule"!

"De-a lungul timpului, în intersecţia din Câmpul Mare, au avut loc zeci sau chiar sute de evenimente rutiere. Multe dintre acestea s-au soldat chiar şi cu pierderi de vieţi omeneşti. Acest lucru îl face pe primarul din Bengeşti Ciocadia să creadă că zona ar fi blestemată. Din acest motiv a comandat o troiţă pe care vrea să o pună chiar în „intersecţia groazei”. „Au fost foarte multe accidente în intersecţia din Câmpul Mare. Au fost rănite zeci de persoane. Au fost şi oameni care şi-au pierdut viaţa aici. M-am gândit că trebuie să fac ceva. Am comandat o troiţă să o punem acolo pentru că m-am consultat şi cu cetăţenii şi credem că este ceva necurat acolo. Oamenii zic de spirite. Eu sunt un om credincios şi de aceea, am decis să pun acolo o troiţă”, a declarat Victor Geogia."

Articol original aici.

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.