CERERE DE ASISTENTA URGENT !!!

Draga prietene,

Este de оnteles ca ati putea fi un pic mai receptiv pentru ca nu ma cunosti, dar am o de interes comun sa оmparta cu tine. M-am referinta dumneavoastra оn cautarea mea pentru cineva care se potriveste relatia mea propus de afaceri.


Eu sunt Domnul Patrick K. W Chan, director executiv al Hang Seng Bank Ltd. Am o sugestie ocultat de afaceri pentru tine. Am avea nevoie de tine sa ma asiste оn executarea unui proiect de afaceri din Hong Kong оn tara dumneavoastra. Aceasta implica transferul de o suma mare de bani. Totul cu privire la aceasta tranzactie este din punct de vedere facut fara zgudui. Va rugam sa оncercam sa respecte discretia cea mai mare masura оn toate aspectele privind acest aspect.

Odata ce fondurile au fost transferate cu succes оn contul dvs., vom cota-parte din raportul care urmeaza sa fie convenite de ambele dintre noi.

Eu voi prefera sa ajungeti-ma pe adresa mea de e-mail privat de mai jos (patchankwaikwo@bigmir.net) si, оn sfвrsit, dupa care am trebuie sa furnizeze mai multe informatii despre aceasta operatie.

Va rugam, daca nu sunteti interesat de a sterge acest e-mail si nu vвna mine, pentru ca eu sunt punerea cariera si viata familiei mele оn joc cu acest risc. Cu toate ca nimic nu este aventurat gained.Do nimic nu-mi trimiteti urmatoarele detalii atunci cвnd se raspunde оnapoi la mine.

[1]. DUMNEAVOASTRA numele complete:
[2]. Casa ta SI MOBIL numerele de telefon:
[3]. DATA / locul nasterii:
[4]. Ocupatia dumneavoastra:
[5]. Your Address REZIDENT:
[6]. TARA DE REZIDENT:

Raspuns mai devreme dvs. la aceasta scrisoare va fi apreciat.

Cu respect,
Mr.Patrick K. W Chan.

DragheMr PatrIcK cian
In-tr-a-devar, sunt un pic mai receptiv si mai ales decat in special cu cei pe care nu Ii cunoasche, asa, ca tine, prieten meu.
Propus tau de afaceri la mine neinteles indoios ca mare acord bucurie de dar este! In primul rand dar mai ales sa nu ontelegi, trebuie avans la plata ca sa discutam departe. Adanc!

Cred ca oculatatul este important, mai ales in ce vreau propun ca schimbare.
Hong Kong este prea zguduit pentru ca sa mearga. Mai bine aici.
Discretia este asigurata si da ca zgudui daca nu si; transfer asteptat bine primit promisiune!
Facut cadou la tine daca transfer banu; cadou este ocultat dar discret pot sa iti dezvalui: Zgudui!
Exact din acest motiv nu o sa iti trimit detalii cand raspund la tine, ocultat atat de mult ca nici eu nu mai stiu!
Auguri!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.