Un avatar, doi avatare

Intr-un excelent experiment, Andrei Mantog reuseste sa scoata in evidenta esentialul internetului "leisure".
Mai nasol este ca a reusit sa starneasca acel tsunami de revolta pe care orice "coca" sau "pitzi" il are in masa neuronala...

As fi vrut sa comentez direct la post-ul respectiv, dar mi se cere sa ma inregistrez, or, sunt nitel cam satul de a-mi tot da datele prin tot felul de aspiratoare de adrese de email.

Aaa, si eu sunt de parere ca Avatar e un cacat! L-am vazut pe FFWD, in 2D cu subtitrare engleza si coloana sonora in rusa. Oricum, nivelul de complexitate al scenariului permite intelegerea dialogurilor si daca ar fi fost in chineza!

Deci, ramane cum am spus mai sus: Avatar este, "indeed", de cacat!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.