Un fleac...

M-am culcat sub portocaliu si m-am trezit sub galben!
Diferenta de estimari dintre exit-poll-uri si rezultatele BEC precum si dintre numaratoarea paralela a PD-L (rezultat inferior celui BEC) ma fac sa cred ca s-a furat mai mult si decat estimau pedeleii!
Ceea ce ma inspaimanta este replica "inteligenta" a marinarului:
"Un fleac, i-am ciuruit", care poate fi semnalul unui masacru asemanator cu cel ce a urmat alegerilor din '47. Vom vedea, eu sper sa vad de departe...

Ca sa parafrazez o zicere mult siluita:
"Au furat mai mult si decat si-au imaginat!"

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.