Votez. Voteaza!


Duminica trebuie sa dau cu stampila peste o patratica...
eu votez cu Crin Antonescu.
Nu pentru ca e destept.
Nu pentru ca m-a convins.
Nu pentru ca il cred cinstit.
Nu pentru ca imi place de el.
Nu pentru ca m-am saturat de Basescu.
Nu pentru ca Geoana e "prostanac".
Nu pentru ca m-am saturat de Vadim.
Nu pentru ca il cred liberal.

Il votez pentru ca a promis ca il pune prim ministru pe Claus Johannis si imi doresc tare mult un neamt la Guvern, satul de jagardelele dambovitene.
Si daca nu isi tine promisiunea, in fond si la urma urmei, de 20 de ani suntem mintiti.
O sa emigrez din tara asta in care, de aproape 40 de ani ma cac, ma pis si ma f%$%#% !

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.