Sa alegeti bine, bai prostilor!

Bai, stitii ce? M-am saturat de tine, flacau imbuibat sau pensionar fugit de acasa! Ca amandoi v-ati dat mana si ati batut palma! Unul, de-abia mijit de tuleie si cu canci in loc de creier, celalalt, plin de dorinta de a avea dupa o viata plina de frustrari si incompetenta.
Si intre voi, ba, cine este?
Suntem noi, prostii care cauta an de an sa va aleaga! Care se chinuie cate 4 ani, fata in fata cu propria lor constiinta: sa il aleg pe ala ca a furat pana acum si, poate fura mai putin pe viitor? Sau sa il aleg pe asta care nu stie sa fure?
Si cu ce ne-am ales?
Cu un matelot chior care ne rade in fata mai rau ca o fustangioaica ce ne improasca cu lapte din tata sau care isi da fustele peste cap in troleibuz dupa ce e prinsa cu mana in buzunar. Buzunarul altuia!
Pai, am avut si de unii, si de altii, ba chiar am avut nesperata sansa (unde dracu s-a mai vazut asa ceva in lume?) sa faca echipa la furat si ala versat si ala prost!
Culmea, ala versat a fost dat afara de ala mai ciumpalac si mai prost, de ala care nici macar nu stie sa fure oul de sub gaina; de ala care cand fura trezeste tot satul!
Si care l-a tirmis pe elevul silitor (ala mic, cu ochelari care respira greu dupa ce a cazut...) sa ne explice ca nu fura ci ca " iau masuri" si ca, de fapt, nu stim noi cum se guverneaza, da' stiu ei, ca de aia si-au asumat o asa de mare responsabilitate!
Pai, BA, ca nu pot sa va spun altfel iar numele nici nu vi-l stiu prea bine ci doar figurile alea imbecile dar polishate... Ba, cum ziceam, pe cine P^%^%$ mamii voastre sa mai aleg eu acuma???
Ca nu mai am pe cine!!!
Toti ati mai fost pe acolo!
Toti v-ati bagat mana in magiun pana la urechi!
Toti ati fost prinsi cu rahat la coltul gurii si pe toti v-am vazut pe la Parchet, dar ati iesit pe usa din dos!
Din pacate, am fata si nu baiat, ca va ziceam sa ii sugeti cornul cu lapte, ca o sa mearga la scoala peste vreo 3 ani! Sper, din suflet, sa mearga la scolile unde se invata in limba aia intortocheata pe care o vorbeste baiatul acela pe care incercati voi sa il faultati, de la Sibiu (da, si aia care nu il vor si aia care il vor-toti incearca sa il faulteze, sa il foloseasca cumva, sa nu ii credeti brusc interesati de binele "poporului")...
Si, dupa ce imi trimit copilul prin Vest, eu o sa ma duc in Siberia nene!
Da, in Siberia... am vazut niste documentare pe Discovery, canalul ala pe care nu apareti voi! Si mi-a placut! In principal, tocmai pentru ca nu v-am vazut figurile alea de broaste raioase.
Si mai este un motiv pentru care cred ca Siberia mi s-ar potrivi... Ma rog, sunt mai multe, dar...
Bai nene, nu aveti ce sa furati pe acolo! Dovada ca nu se baga nici Bechtel sa faca autostrazi si nici Boc scoli = garantia linistii!
Io m-am saturat de voi, asa sa stiti si, daca la alegerile trecute v-am votat pe toti, de data asta nu mai imi sunteti chiar asa simpatici incat sa va acord un loc in conducere, asa ca o sa il votez pe Johannis! Asa, ca sa omor si ultima speranta dupa ce o sa il vad si pe neamt cum o da pe argoul dambovitean.
Pacat de Sibiu!
Dar sa trecem peste acest inconvenient al democratiei...
Am vazut un clip misto.

Love Parazitii rulz!




O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.