Who the f^%$# is "Puiu"?

Acum cateva zile, in prag de uichend, am trecut in relativa viteza prin intersectia cu pricina. La volan fiind, nu am putut sa iau nici o masura in sensul retinerii pentru posteritate a rugamintii catre Puiu. Azi, pedestru fiind, am reusit.


De atunci si pana acum (inclusiv), aceeasi intrebare ma framanta:
-Cine, puii mei, e Puiu???
Si, mai ales, cu ce a gresit persoana in cauza care isi afiseaza rugamintea in genunchii modernismului-afisul pe panou.
Acuma, recursiv, survin si alte intrebari:
-Cu ce a gresit fata de Puiu?
-O fi femeie sau barbat?
-O fi prima oara sau e o recidiva?
Cred ca la ultima intrebare am si un raspuns; ceva imi spune ca e o recidiva pentru ca, initial, rugamintile au fost directe si personale iar acum, groasa fiind, deja trebuie ceva maret! De 2 pe 2 metri!
Oare, cat de grava trebuie sa fie greseala ca sa beneficieze de o asemenea exprimare a rugamintii?
Oare "Puiu" o avea legatura cu vreo echipa de fotbal?
Sa fie insusi Behehehecali cel care ii cere iertare lui Puiu? Ilogic, caci acel Puiu nu sta la Unirii colt cu Mircea Voda iar mister B ar fi impanzit orasul cu asemenea afise!
Ca veni vorba de Behehecali, pe cand un astfel de afis la Judecatoria sectorului 1 cu "Iarta-ma, Jiji", dar nu anonim! Nooooooooo! Semnat! De "Un colectiv de magistrati de la Judecatoria sectorului 1"!!!
In fine.
Iata cate dileme naste un simplu afis la colt de strada!
Si totusi, eu cred ca manifestarea ii apartine aluia care a conceput reclama cu "Zboara, Puiule" si care, acum, la maturitate, isi da seama cat de cretin a fost si cata suferinta i-a cauzat puiului care se zdrobea de asfaltul rece si impersonal!
Zboara, Puiule si nu ierta!

LATER EDIT:
Am lamurit misterul!
E vorba de Popoviciu si cei care cersesc iertarea sunt judecatorii de la Tribunalul Bucuresti (aflat vis-a-vis de panoul cu pricina)!
Sau Basescu ii cere iertare lui Popoviciu ca a intrat in colimatorul DNA!
DIXIT!


O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.