Trafic punct ro

dintotdeauna, privind clasamentul trafic.ro am fost de parere ca ceva e putred!
Cand comparam cu analiticul lui gugal imi dadea mereu cu virgula!
Astazi, din curiozitate, am dat pe acolo si am vrut sa vad ce s-a intamplat cu unul dintre site-urile pe care aveam trafic.ro.
Spre surprinderea mea, la o luna de la eliminarea din pagina a scriptului (inutil din punctul meu de vedere), inca figuram la ei pe pozitia 510.
Cand am dat click sa vad ce si cum pe pozitia respectiva figura altceva.
Minune mare zic eu in gand! Apoi, cand ma holbam la pozitia respectiva, am fost traznit de o revelatie!
Va las si pe voi sa fiti trazniti de aceeasi revelatie!
Daca nu sesizati, problema dvs. Probabil ca nu aveti habar de aritmetica elementara! Daca da, mai bateti un cui la trafic punct ro!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.