Si a fost ziua intaia...

... dupa concertul Kraftwerk!
Aceasta a doua zi aduce un sentiment de incredibil: de 20 de ani sunt fan ai lor iar acum, dupa ce au sosit si am reusit sa fiu acolo, la concert, mi se pare, inca, ireal!
Totusi "ei au fost aici" cu muzica lor "matematica".
Un show pentru oameni batrani-majoritatea celor din sala fiind trecuti de 35 de ani, ba chiar unii sareau de 50. De fapt, ce sa ne miram cand Kraftwerk canta de peste 30 de ani!
Pur si simplu, fara cuvinte. De fapt, cred ca valoarea show-ului include si nostalgia celor din sala.
Un singur lucru regret: potrivit biletului, nu ar fi fost voie cu camere video, desi in sala erau o multime de "operatori", din acest motiv nu am luat cu mine camera.
Am fost placut surprins ca, la "Showroom dummies" au inceput sa cante in romana!
Cand am auzit "Hai sa iesim, umblam pe oras, suntem manechine..." am crezut ca am halucinatii auditive!

Mi s-a dezvaluit un alt Kraftwerk decat cel pe care il ascultam acum 20 de ani. Un "Autobahn" cum nu a sunat niciodata pana acum. Un pic simplificat si "melodizat".
Am avut senzatia ca cercul s-a inchis: Kraftwerk a generat linii muzicale de care, dupa zeci de ani, a fost- la randul lui - influentat!
Oricum, a fost super! Am descoperit ca nu am uitat nici o piesa, ca fiecare sunet se aseza acolo unde a fost odata (cu unele mici exceptii :-) ).
Whatever, ar trebui sa va explic prea mult ce inseamna Kaftwerk si, daca i-ati ascultat atunci, demult, inseamna ca explicatiile sunt redundante si stiti ce vreau sa spun! Poate chiar ati fost in sala!
Si uite asa, a trecut o zi de la concert.
De la "CONCERTUL" !

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.