Tu cu cine tii?

Cica Flutur a facut lumina!
Adica, a adus lumina. De la Ierusalim. In ciuda lui Daniel, care a adus si el lumina. De la Ierusalim.
Dar mult mai tarziu!
Astfel, Flutur si PDL devin primii luminati ai tarii in noaptea de Pasti!
Daniel, acest DJ Popa al Romaniei, acest Rockefeller in sutana, acest Fitipaldi al celor sfinte, s-a facut negru (Doamne, iarta-ma!) si muci de suparare!
Cum p**** mea (adica, Daniel catre sine, a lui...) sa aduca Flutur, acest Oaca si Boaca al Sucevei, lumina, inaintea mea!
In fine, de aici, un scandal nou in peisajul acestei romanii, mereu si mereu, surprinzatoare.
Bref e ca se lasa cu mardeala media.
Pe de-o parte Flutur, care o tine pe a lui, pe de alta parte, Daniel, care, si el, tot pe a lui si-o tine.
Acuma, eu sad si cuget nedumerit ca inainte... Care e mai sfanta? Lumina de la fluture sau lumina de la popa?
Si, e ceva sfant in tot rahatul asta?
Da' de f****pumni in mecla, cand incep? Ca numai asa cred eu ca o sa am un raspuns. Cine ramane in picioare, are dreptate, ca il apara Dumnezeu!
Tu, la meciul asta, cu cine tii?

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.