ganduri idioate

Pentru cateva clipe am avut pe fata privirea aia tampa caci citeam si ma gandeam "iaca, inca un cetatean in minus care sa contribuie la pensia mea". Evident, asta in contextul acestei primaveri cu un start imbeciloid al carui semnal l-a dat intaiul marinar al tarii, urmat mimetic si fara neuron de cel mai mare om mic de stat din romania(c)*. Cu oieri si futbolisti arestati ca sa ne mai plece mintea de la EBA si sora-sa, avocata-notar-care-face-bani-da-nu-declara-nika-la-fisc-ca-de-era-in-state-o-baga-la-mititica-ca-pe-Capone.
Una peste alta, cum ziceam, m-am intristat. Dar a durat doar cateva secunde caci m-am gandit la Maria, pe care sper sa o vad plecata cat mai repede din tara asta de cacat.
Cum face 16 ani, ma duc la Nadlac cu ea, o pun pe directie si, cu un sut bine plasat in fund, sper sa ii dau suficient impuls sa se mai opreasca taman prin Olanda, daca nu peste balta pe undeva.
Si pensia mea, o dau dracului, ca oricum cel mai mare om mic de stat din romania(c) are grija sa faca sluj la Coana europa si sa ne faca sa iesim din campul muncii cu picioarele inainte! De parca noi am fi beneficiarii spleen-ului european sa ne bucuram de pensie pana pe la 70 de ani! Pai, in ritmul asta, or sa ramana fara angajati caci, decat sa stiu ca dau la stat si nu mai apuc nimic in schimb, mai bine ma apuc de furat!
Necazul mare este ca, risc enorm caci statul nu sufera competitia, nu-i asa?
Aidipa!

*=Boc

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.