Eruditia lu' Peste

Bai frate, nu mai am ganduri de emigrare!
Ete ce mi-a dat sa vaz:



Am crezut ca visez cand am vazut poza aia din sectorul 6 "by night". Sa fie lacul Ciurel? Sa fie Dambovita intr-o zi cu ploaie? Daca era in sectorul 3 ziceam ca e Lacul IOR!
Apoi, am crezut ca mi s-au zgariat ochelarii cand am vrut sa citesc si imi ieseau numai mormaieli din alea de "lore ipsum". Deh, s-au dat primarii pe la scoli inalte si acum se adreseaza publicului doar in latina veche.
La persoane juridice e si mai misto, caci foloseste gangurita veche, cu strigaturi si batai din palme!
In rest, ce sa mai zic, ma simt de parca sunt inapoi cu o suta de ani: palmas bun de plata la orice part de la stapanire.
Sictir si voua, la sectorul 6!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.