Am votat...

... si sunt mandru de mine! De fapt, toata tarisoara asta ar trebui sa fie mandra de mine! Sunt un cetatean model, care merge la vot de fiecare data cand trambita democratiei raspuna peste dealuri, vai si emisiuni electorale!
Sensibil cum sunt, cand am vazut cati politicieni ma implora sa le acord o sansa sa isi implementeze programul politic pana la plasele in trupul tarisoarei noastre, am inceput sa ma documentez!
Nu o sa va expun aici rezultatul acestei vaste documentari facute de mine pentru uzul propriu. Ar insemna sa stric prea mult suport magnetic pe serverele gugle si nu se cade!
Asa, deci. A sosit si momentul votului. Fata in fata cu foile alea din hartie proasta ce imi amintesc de hartia igienica de pe vremea lui ceausescu, am luat o decizie!
Toti merita sa li se acorde sansa de a guverna! Toti m-au impresionat cu programele lor, cu coerenta extraordinara dovedita in zilele de campanie dar si cu prezenta zilnica in planul social imediat (gropi, strazi, gunoaie etc).
Ii inteleg pe cei care afirma ca vor fi mai buni decat cei care au fost, e firesc.
La fel de firesc precum este si sa ii inteleg pe cei care au fost: mostenirea a fost tare grea, a plouat iar cand nu a plouat a fost prea mult soare asa cum au fost si inundatii si seceta. Deci, mai merita si ei o sansa, poate mandatul asta o sa fie o primavara continua si nu vor mai fi surprinsi de schimbarea anotimpurilor!
Ii inteleg si pe majoritari dar si pe minoritari.
Cu uimire am aflat ca, alaturi de noi, in Romania exista comunitati de turci, armeni, albanezi, tatari, greci, pakistanezi, bantustanezi si altii pe care lumea nu putea sa ii incapa! Dar, si pe ei ii inteleg!

Asa ca, i-am votat pe toti!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.