Am votat II

Ma uit la teve de doua saptamani si saga alegerilor nu inceteaza sa ma mire si sa ma aiureasca!
Ma gandesc deseori ca au fost votati unii si au iesit ceilalti. Misto! Oare ce o fi in sufletul celor care au votat PSD si guverneaza PD_L? Dar in cel al celor care au votat PD-L si ministrii sunt de la PSD? Nu mai bine de mine ca a iesit cum am votat? Adica au iesit TOTI?
Desi, eu am votat si tatarii si albanezii si kirghizii... Astia unde sunt???

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.