Unii bloggeri mananca cacat!

Chestia de neinteles pentru mine este de ce aceste blog-uri devin atat de... atat de... cum sa zic... "arbitrum elegantiarum"!
Am plecat de la WTF si am revazut si In numele parerii... ca sa ajung la unul pe pagina.
Acuma, sunt oleaca invidios pe cei doi de dinainte, ca scriu asa de bine si frumos! Cred ca e din cauza ca amandoi au schimbat aerul poluat din Romania.
Dar sa revenim la cei care mananca cacat, complet si total (redundata cautata) pe bloguri.
Unul dintre acestia este A lu' blogatu'.
Am dat o tura prin pagina lui de start si, culmea, am incercat sa citesc varza aia a lui.
Brrrr...

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.