Muriti, bai! episodul doi!

Am aflat si eu recent de o majorare a bugetului Parlamentului Romaniei.
Dand o privire in diagonala, cum ii sade bine unui sictirit de democratia noastra "originala", am reusit sa pricep totusi, ca majorarea are ca obiect unele achizitii, deosebit de folositoare, ba chiar necesare distinsei adunaturi, pardon, adunari!
In pofida barfelor de tot felul care incep sa iasa la iveala pe internet precum si a criticilor exprimate in fel si fel de emisiuni populiste, eu cred ca alesii nostri au facut un lucru bun!
Pai, iaca ce vor ei sa isi cumpere:
-autoturisme: aprox. 8,5 mil EUR. Da, e bine, inseamna ca alesii vor trebalui mai mult in dregatoriile lor din teritoriu!
-piese de schimb: aprox. 600.000 EUR, de doua ori mai mult decat anul trecut. Ce insemna asta? Ca masinile de mai sus vor fi romanesti! Ca numai alea se strica asa, iar asta inseamna, nu-i asa, ca alesii se gandesc sa stimuleze productia interna de masini. Taricelu, ai auzit? Alesii vor masinute romanesti nu Citroen de care vinzi matale!
Si pentru ca aerul devenise irespirabil in acest parlament, alesii si-au zis sa cumpere o instalatie de filtrat aerul si produse de curatenie! Ce e rau sa recunosti ca puti a cacat si sa vrei sa mirosi a tuberoze???

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.