Microbii vazuti la lumina UV

O reclama imbecila (ca multe altele) la Dome*tos zice ca:
"Butonul de tras apa la veceu pare curat. Dar e plin de microbi care se vad doar la lumina UV".
Restul ce mai zice reclama nu mai conteaza ca oricum e Bull*hit.
Dar chestia asta cu "microbii care se vad doar la lumina UV" mi se pare o treaba de o incultura crasa!
Aproape ca imi vine sa nu mai imi trimit copilul la scoala la care a fost copyrighter-ul asta "dashtept".
La scoala unde am invatat eu, microbii se vedeau si cu microscopul!
Sa fi disparut microbii astia de la incalzirea asta globalizata din ultima vreme?

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.