Autoklass de cacat!


Am primit o scrisorica.

Parerea mea este ca a fost pierduta si, in mod accidental a patruns in cutia mea postala, pentru simplul motiv ca eu, la spagarii si incompetentii de la Autoklass nu mai pun piciorul, cu atat mai putin anvelopa Mercedesului meu!
Iata si argumentele:
Am un MB, clasa E270 fabricat prin 2003. Transmisia este automata. Masina are pedigree, in sensul ca, in cartea tehnica, sunt toate reviziile facute, taman la reprezentanta MB, Autoklass.
La un moment dat, am observat o usoara vibratie tranzitorie, la atingerea unui anumit regim de turatie/tractiune.
Am fost la "profesionistii" de la Autoklass pentru diagnostic si am p lecat cu o factura proforma pentru inlocuirea unei piese la convertizor (ceva pe la transmisie) in valoare de, tineti-va bine si memorati suma, 1500 EUR!
Am decis ca nu merita inca sa ma ocup de chestia asta, astfel incat mi-am vazut de drum, cum se zice.

Alta intamplare, de data asta subiect fiind un amic de al meu, cu MB clasa C, tot 270, cutie foarte asemanatoare, automata.
Masina lui prezenta alte simptome: intra in protectie in momentul in care se incalzea, nu mai schimba treapta si refuza sa depaseasca 2400 RPM.
Vizita la Autoklass, factura proforma cutie: 4500 EUR.

Nu mai va spun cate forum-uri am citit, in special de prin UK, cat am intrebat prin stanga si prin dreapta, cu problema mea! A lot, man, a lot!

Bref este ca am ajuns la o concluzie: uleiul din cutie isi pierduse vascozitatea si, de aici, problemele si ale mele si ale amicului!
Pentru ca problema mea nu era atat de acuta, l-am sfatuit pe amic sa schimbe uleiul de cutie, garnitura si filtrul.
Amicul, a doua zi a fost la Autoklass si le-a cerut sa schimbe uleiul si filtrul. Pentru asta a platit undeva in jur de 1000 lei. Cand sa ceara factura, nema. Nu mergea casa de marcat ca se facuse ora 5! A ramas sa treaca a doua zi.
A doua zi, se duce omul la Informatii, spune ca vrea factura pentru operatiunea din ziua precedenta. Stupoare! Numarul masinii nu figura in sistemul informatic iar banii au fost zariti de amic in sertar, intr-o tipla. Era ora pranzului. Nitel scandal, cu chiu cu vai, a obtinut factura respectiva.
Masinuta lui a mers cam 500 de km, ok, apoi, brusc, fara avertisment, a incetat sa mai intre in viteza.
Intre timp, am ajuns si eu la mecanicul meu traditional si l-am rugat sa schimbe uleiul de cutie si alea-alea. A doua zi, masinuta era brici, nu mai facea problema cu vibratia. Interesant este ce mi-a spus mecanicul si mi-a si aratat dovada: Uleiul de cutie nu a fost niciodata schimbat!!! Never ever!
Deci, javrele de la Autoklass ma puneau sa cumpar piesa de 1500 EUR in loc sa imi schimbe uleiul de cutie, contra a 100 EUR, ca atat m-a costat la mecanicul meu! E adevarat, nu imi pune manopera, m-a costat doar uleiul, garnitura si filtrul.
Revin la amicul meu, cel cu cutia moarta: Dupa ce i-a murit in trafic masina, a ajuns pe undeva pe la un alt mecanic. A insistat, banuind ceva, sa ii fie schimbat uleiul de la cutie. Surpriza totala, uleiul era acelasi de cand iesise masina din fabrica! In loc sa fie transparent, era negru. In loc sa fie clar, era branzit, iar filtrul era colmatat si inegrit de vechime!
A schimbat uleiul si acum e ca noua masina.
In cazul lui, 4500 EUR in loc de 100 Eur!!!
Pai, sa nu spui despre Autoklass ca e plin de nesimtiti? Prima lor grija este sa nu te lase pe tine, proprietarul masinii, sa asisti la opeatiunile pe care la fac ei acolo, in atelier!
De ce sa nu asisti daca nu este nimic de ascuns? Raspunsul e clar, ca sa nu vezi ca ponteaza degeaba, ca nu fac mai nimic atunci cand e vorba de revizii sau intretinere curenta si asa mai departe! Totusi, sunt banii mei si vreau doua chestii de acesti bani:
-chiar sa se faca treaba facturata si;
-treaba sa fie facuta cum trebuie, nu la misto!
Aaa, la una din revizii au uitat sa monteze o piulita care tine rezervorul de apa pentru parbriz si capacul de protectie al filtrului de aer! Dar asta e o chestie marunta!

Eh, si in acest context, primesc scrisorica de care v-am spus. O aveti aici ca sa va minunati, mai ales de "profesionalismul" oamenilor lor! Ca exigentele Autoklass sunt jos de tot este dovedit si de faptul ca cel sau cea care a redactat scrisoarea habar nu are cand si unde se pun mai multi de "i", dar, mai ales, unde NU se pun! Hliziti-va si voi!

Acuma, incerc sa gasesc pe cineva care stie germana ca sa le fac un pustiu de bine la MB si sa afle si firma muma ce fel de reprezentaRE au aici la Romanica.

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.