Zig Zag si "Eu cu cine votez"...

1. cica alesii nostri, preocupati sa protejeze comerciantii, s-au gandit sa reglementeze publicitatea inselatoare si pe cea comparativa! Asta cu comparativa inteleg ca ii protejeaza (dar de cine are? De cumparatori cumva, sau de rusinica proastei calitati a marfurilor ce la vand?) dar pe aialalta chiar ca nu reusesc! Cum adica, sa protejeze comerciantii de publicitatea inselatoare? Sa ii protejeze de pietrele in geam din partea consumatorilor trasi pe sfoara?

2. alta: cica s-a votat o lege prin care vanzatorii sunt obligati sa dea restul in bani, nu in diferite flecustete, ca pe vremea impuscatului. Mai ce chestie! Si cum o vor aplica? Monteaza langa
fiecare vanzator, alaturi de masina de marcat si POS si un agent din ala de politie comunitara?

3. io cu cine puii mei votez??? Bah, ce vina are poporul asta de cretini sa fie condus numai de imbecili? Si ce vina avem noi, minoritatea cu uzul ratiunii, j ca majoritatea alege niste dobitoci la guvernare, fie ea si locala?????
Si pe cine puii mei, ca sa revin, votez eu??????

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.