Vecina mea are "Meleu"

Vecina mea a cam sarit de 35 de primaveri. Nu i-ar strica nitica miscare si vizite mai dese la un Beauty center.
Dar vecina mea este maritata cu un grec, ceea ce explica pe deplin lipsurile de mai sus. La fel de bine le explica si pe cele de mai jos, adica pe cele care urmeaza...
Vecina mea se trezeste dimineata.
Uneori, dimineata este consecutiva noptii in care tipa de placere.
Pesemne vrea sa isi impartaseasca scurta bucurie cu intreg universul.
Si cu vecinii sai.
Dar vecina mea este sotie de grec!
Poti sa o saluti de cate ori vrei. E sotie de grec, deci nu trebuie sa iti raspunda!
Vecina mea are ML. Mercedes!
Desi are ML, sau, poate tocmai de aceea, nu o sa iti multumeasca atunci cand o lasi sa intre in lift, tinandu-i usa.
Vecina mea are nu numai ML ci si termopane! Pe care le-a decorat frumos cu niste folie de aluminiu, sa alunece soarele pe ele.
Dar vecina mea are ML! Sotul, e modest. Are Vectra.
Sotia grecului si vecina mea, a uitat "sa vorbeste romaneste" de parca ar fi sotie de fotbalist. Dar ea stie si greceste ceea ce jusitifica privirea tampa a sotului sau cand i te adresezi!
Vecina mea cu ML stie sa parcheze meleul!
Astfel incat sa nu mai treaca nimeni pe trotuar, fie masina, om sau caine!
Meleul inca nu are nici o urma e vopsea! Fireste, a sosit in fata blocului in care locuisc de doar o saptamana! Mai este timp!
Vecina mea si sotul ei sunt un cuplu minunat!
Se simte veacul de istorie si de proprietate din familia lor!
Mai ales cand isi tin liftul doar pentru ei cate o jumatate de ora pana se imbraca dimineata!
Dar vecina mea are ML!
Imi iubesc vecinii!

UPDATE:
Vecina mea NU mai are Meleu! Are X5!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.