Guvernul umbla cu justitia carpita

Asta este senzatia pe care am incercat-o cand am auzit ca Ministru al justitiei va fi doamna Norica Nicolai!
Nu pot sa apreciez cu privire la cunostintele domniei sale in sfera juridica dar pot sa imi dau cu parerea asupra urmatoarelor:
-s-a facut de cacao cand cu "nepoata" care a votat in locul sau;
-la modul general, Parlamentul este locul celor care sunt incapabili sa isi duca existenta onorabil din profesie.
Intamplarea face ca si eu sa fiu de aceeasi formatie cu doamna ministru si sa fi observat de nenumarate ori ca a cam dat cu aia in fasole! Strict profesional.

Se pare ca, dupa ce a fost implicata intr-o relatie heterosexuala cu dl. Chiuariu, Justitia este luata la perversiuni si de o femeie!
Macar de ar fi vorba de niste tandrete la mijloc!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.