Condamnarea comunismului

M-am uitat aseara la circoteca facuta de Vadim prin Parlament cu ocazia declaratiei facute de Presedintele Basescu...
Bai frate! Ce puii mei il tot cauta in coarne presa asta pe Vadim? Chiar nu mai expira odata individul asta insipid? Odata chiar reusea sa descreteasca fruntile dar in ultima vreme a luat-o rau de tot pe aratura isteriei!

Imi este scarba de el, de Parlament, de tara asta de cacat, de toti cei care au indurat basina asta numita "comunism" fara sa indrazenasca sa carteasca, de cei care au purtat epoleti pe care i-au inlocuit acuma cu certificate de revolutionari!
Imi este scarba de voi cei care nu votati, de voi cei care maraiti ca pe vremea comunistilor era mai bine dupa care va retrageti la hogeac sa va uitati la televizor sa vedeti ce mai face Jose si Fernanda sau cine mai stie cine!

Bai, io nu vreau sa ma car in Congo! Dar, din partea mea, va puteti muta acolo linistiti pentru ca, va promit, o sa am grija de lucruile voastre!

Nu vreau ca fiica mea sa creasca inconjurata de imbecili ca voi, sa fie nevoita sa voteze magari si nesimtiti care ajung la putere si se umfla ca niste porci!
Cat despre teoria lui Iliescu, cum ca acest raport este un atac special indreptat impotriva lui... Acelasi lucru il spun si celor de teapa lui Vadim:
Fratilor, pardon, animalelor, sunteti in acel raport ca niste jigodii care ati slugarit comunismul si l-ati ajutat sa se simta iubit!
Nimeni nu v-a obligat dupa Revolutie sa spalati putina sau sa va retrageti discret din viata publica! Ba chiar Liiceanu v-a facut un apel la asa ceva! Nu, ati preferat sa imbacsiti mintile altora, sa va bateti pe ciolane, sa va faceti cat mai vizibili! Pai e normal ca acuma, un astfel de raport sa va arate cu degetul! De fapt, acest raport nu face decat sa adune la un loc toate informatiile deja aparute prin presa, doar ca acum ele sunt la indemana presedintelui tarii, care le-a dat un caracter oficial! De asta va e frica, jigodiilor! Ca deja sunteti pe firmament cu tinicheaua la modul oficial, nu numai in gura presei!
Trecutul vostru este cel care va condamna acum si va murdareste!
Dintre toate umbrele trecutului, singur, Postelnicu, mi-a facut o impresie buna, determinandu-ma sa il consider uman: A recunoscut ca a fost un dobitoc, dupa care a disparut din viata publica dovedindu-se, de fapt, singurul cu adevarat demn dintre voi!

Javrelor, muriti odata!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.