Hm...

Nu am mai scris de mult pe aici..> De fiecare data cand deschideam pagina si vroiam sa scriu cate ceva, nu stiu, ma apuca asa, o scarba deplina de tot ceea ce se intampla prin jur.
De amalgamarea vinovatiilor, de turnatoriile unora in care am crezut la un moment dat...
Sa luam, de pilda, pe dna Musca... Ce discurs frumos, ce prezenta politica plina de verticalitate! Ce mult am crezut in integritatea dumneaei!
Si?!? S-a dovedit ca, la vremea ei, a facut pactul cu diavolul.
Bai, stii, in cle din urma, privit la modul absolut, colaborarea aia a fost una de rahat dar... DAR... A avut la dispozitie 16 ani in care sa ne spuna si noua ce a facut! Si, hai sa fim seriosi, nu prea tine treaba cu "am uitat"... Pur si simplu, ca una care milita impotriva acelui sistem infam, avea datoria sa ne spuna si noi sa apreciem daca ceea ce a facut merita iertat sau nu! Cel mai probabil ca se putea trece cu vederea, dar nu a facut-o!
In schimb, a acceptat functii publice, lasandu-ne acum sa ne intrebam cat din actiunile dumneaei au fost determinate de un dosarel fluturat sau amintit in suete cu alti "colegi" de prin partide.
Pot specula ca trecerea rin Ministerul Culturii a fost atat de anonima si datorita dosarului... La fel si retragerea din cursa pentru locul din Parlamentul european... Probabil ca aceasta din urma retragere a fost ceruta chiar de catre serviciile de informatii din afara. Ca de astea din tara, ne-am lamurit!
Bai cititorule, m-am scarbit de tot! As vrea sa ii vad pe toti pe strasse defiland cu o pancarta atarnata de gat pe care sa scrie, simplu, "Am turnat"... Pe vremuri, eh, pe vremuri, turnatoria era meserie frumoasa, nu?

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.