Presedinte de gradina zoologica

Mai draga, astazi m-am trezit cu fundu'n sus...
Am iesit pe alei sa vad ce mai fac alegatorii. Animalele, adica...
Un magar ma intreba daca vizita de ieri de la Parchet s-ar putea solda cu punerea sub acuzare. Iar eu, tampitul de mine, in loc sa ii zic despre prezumtia aia, de nevinovatie, obisnuit cu sedintele de infierare de la partid, l-am facut ceea ce este...

Dar, in cele din urma, mi-am cerut scuze de la magarii veritabili.
Oare asta insemna ca sunt presedinte peste animale? Ca sunt un animal mai cu motz decat cei pe care i-am condus cu intelepciune atata timp?

Of, of... Unde sunt minerii de altadat' ?!?

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.