Bacsisul...

Alta nazdravanie! Se legalizeaza bacsisul!

Sub pretextul ca acesta il va face pe cel care primeste sa "munceasca mai cu spor, sa dea ce are mai bun". Presedintele autoritatii nationale de turism. Cu litere mici ca asta e imaginea care mi-o sugereaza!

Pai, nu primeste omul banii? Pai io nu platesc pentru ce trebuie el sa faca?
Pe unde am fost, restul se da la centima! Chiar si la turci. Unde nu am fost dar am auzit.

Da uite cum se practica treaba in Italia, par egzamplu: Ai pretul, pentru produsele din menu si ai si costul aducerii la masa! Nu e mai onest si mai cinstit asa? Ce ma ia balcanicul, anacronicul "baiatul" asta de la asociatia lu' turismu' care nu exista?!?

Asta mai ramasese... Bacsisul... De fapt, eu ii suspectez ca, intai il legalizeaza, apoi il impoziteaza!
Na!

O rugaminte...

Desi s-a inradacinat ideea ca internetul e gratis si fara obligatii, am rugamintea ca, in cazul in care preluati un text de pe aceasta pagina sa o faceti integral, cu mentionarea locatiei de unde provine. In acelasi fel va rog sa procedati si cu imaginile cu continut original. Textele se doresc a fi pamflete. In cazul in care considerati ca sunt altceva, treaba dvs.